hannavi.blogg.se

Juristfeminist.

Tågblogg.

Publicerad 2015-06-07 14:44:53 i Allmänt,

Så var veckan hemma över. Dagarna gick som vanligt alldeles för fort men jag har ansträngt mig för att göra så absolut lite som möjligt och känner mig därför ändå rätt utvilad. Bästa känslan är trots allt att ha en bok som en läser två sidor i under en vecka utan dåligt samvete för att en inte måste. 




Det grillas även på gräshöjden.



Paddeltur i kvällssolen.

Trots att det känns lite vemodigt att lämna skogen för staden så känner jag mig ändå rätt peppad inför nytt jobb imorgon, som sommarnotarie på en affärsjuridisk byrå i Stockholm. Ser fram emot (med rätt så många nervositetfjärilar i magen) att få testa, om än i nybörjarform, om de där böckerna en nötat in sista tre åren går att använda till något vettigt i praktiken. Hoppas också på många soliga AW-kvällar både med mina ladies i Stockholm och Uppsala! 

Hej sommaren, tur att du äntligen kom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela