hannavi.blogg.se

Juristfeminist.

Gröna fingrar

Publicerad 2015-04-16 08:02:46 i Allmänt,

Jag är frisk!!!!

Tack och lov. Trodde ett tag att jag skulle behöva leva så här för alltid (så som en alltid tror när en är sjuk och glömmer bort att en faktiskt överlevt och blivit frisk varje gång...). Ikväll ska jag till och med prova på lite träning (ÄNTLIGEN TJOHO, klättrar på väggarna här hemma). Tyvärr har väl alla muskler krympt ihop till minimum nu efter denna dvala av icke-träning som pågått i flera veckor men det tänker jag ignorera.

På slutet av mina sjukdagar var jag rätt rastlös och bestämde mig för att förodla några av mina växter som jag senare i vår ska plantera ut på min odlingslott (har skaffat en sådan ja, precis utanför min lägenhet, hur bra kan det bli?). 



Och redan nu.... ar tomaterna börjat komma upp:


Så kul! Nu väntar jag bara på att paprikan och chilin ska ta sig också. To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela