hannavi.blogg.se

Juristfeminist.

6 dagar kvar.

Publicerad 2015-05-26 16:18:57 i Allmänt,

En kan ju börja fundera på om jag har gått under jorden, hamnat i radioskugga eller flyttar till Bahamas men icke. Tentaplugg står på schemat natt som dag, eller vänta lite nu. Liten överdrift, det där med att plugga natt har ju aldrig riktigt varit min grej. Dagsljus och frukost är ju favoriterna! Men mycket plugg ska jag ju inte sticka under stol med att det är på juristprogrammet, speciellt veckorna före tentorna. Såklart blir det vad en gör det till men har terminen bestått av flera tusen sidor text så blir det en hel del att repetera. 

Hur som så har jag en liten bonusdag idag då jag gör lite saker som:
- kolla upp saker som känns galet osäkra (få saker känns bra så ambitionsnivån kan inte vara högre än så) 
- sortera in allt material i pärmar
- skriva ut och repetera det en inser saknas i pärmarna!! 
- sova middag...
- fika på balkongen...
- rensa ogräs i trädgården...
- träna...

Som sagt. Bonusdag! 

Det allra heligaste (skojar inte!!!).





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela